9. helmikuuta 2017

Fashion! Fashion!

Kolme kertaa viikossa on välituntivalvonta. Perusvälituntivalvontaan kuuluu muksuille rääkyminen kivien heittelystä, tappelemisesta ja kiusaamisesta. Mun välituntivalvontoihin kuuluu lisäksi tukasta vetely, poskien puristelu ja naaman tökkiminen, sillä mä kuulemma näytän ihan Barbielta.



Mun tukalla on ilmeisesti aivan mielettömän kiva leikkiä. Sitä revitään ja kammataan muksujen omilla täikammoilla (jes!) ja laitetaan nutturalle ja palmikolle. Lisäksi mun tukkaa sovitetaan omaan päähän (sinne missä ne täit asuu!), ja sitten siitä myös riidellään. "Mun vuoro!" "Ei ole, senkin iso reikä!" Onneksi ei ole herkkä päänahka.



Mun käsivarsia ja selkää on kiva tökkiä, sillä valkonahan iho muuttaa kosketuksen alla väriä. Siitä tulee valkoinen, kun sitä painaa. Siitä tulee punainen, jos sitä nipistelee. Jos oikein kovin tökkää, siitä tulee punainen, sitten kellertävä ja vihreä, lopulta violetti ja sininen.



Naamaa on myös kiva läästiä, sillä mulla on aina värillistä aurinkorasvaa, poskipunaa ja ripsiväriä. Siten on nätti olo, kun poskipunaan ja meikkivoiteeseen on vedetty sormilla raitoja. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti