14. toukokuuta 2015

Olipa kerran kauheushoitola

Mulla on ollut viime aikoina huonoa tuuria. Koira puri, ja silmä meni mäsäksi. Nämä täällä sanovat, että onnettomuudet "come in threes", joten mä tässä odottelinkin jo kolmatta onnettomuutta. Veikkasin, että passi katoaa ennen lomia. 

Ei sentään. Me päästiin Balille passeinemme, nou hätä. Lentokin oli ihan aikataulussa, ja kentältäkin päästiin ulos nopeamminkin kuin ikinä. Edellisellä kerralla oli joku herra-iso-herrain kokous, johon osallistui obamia ja putineita ympäri maailman. Nämä sitten laittoivat lentokentän kiinni, mutta eihän meidän lentoyhtiö meille mitään kertonut. Sattumalta kuultiin kaverilta, että hänen lentoyhtiönsä oli ilmoittanut aikataulumuutoksista. Me jouduttiin sitten lähtemään kolme päivää aikaisemmin pois.  Sitä edellisellä kerralla joku yritti kaapata koneen, ja me oltiin motissa kentällä.




Tulihan se kolmas huono onni sietä sitten. Käytiin likkojen kanssa kauneushoitolassa vahaamassa ylimääräiset karvat pois heti ensimmäisen päivän aamuna. Vahaajamimmi vetäisi multa pari kerrosta ihoa kulmakarvojen lisäksi. Jep, tuntui ihan helvetin kivalle. Vaha jätti jälkeensä kivat ruvet, jotka sitten jättivät jälkeensä kivat rusketusraidat. Onni onnettomuudessa oli kuitenkin se, että mä en halunnut bikinivahausta. Auts.



Tässä vaiheessa vielä hymyilytti

Lomaviikko meni nopeasti, ja mä hinguin hierontaa ennen kotiinpaluuta. Meidän shoppailut venyivät aika myöhäiseen, ja paikka, johon mä suunnittelin meneväni hierottavaksi olikin kiinni. Onneksi viereinen kauheushoitola - anteeksi, kauneushoitola - oli vielä auki. Mä ehdin jo sopimaan hieronnasta ennen kuin mä huomasin hoitolan seinien värin. Ei jumankauta! Tämä onkin se sama vihreä hirvitys, jossa mun kulmakarvat tuhottiin.





Shoppailukamulla oli sellainen ilme naamalla, että meinaako se tosiaan tuolla hierontaa. Meinasi se. Näillä mennään kun ei muutakaan ole. Mä ajattelin, että ei se nyt niin kauheaa voi olla. No, ei ollutkaan. Mimmillä oli aika kovat otteet, mutta mä oikeastaan tykkäänkin sellaisesta ruhjovasta hieronnasta - ei rentouttavasta aromi-suklaa-kuuma-kivi-hötöstä. Seuraavana aamuna kävi tosin ilmi, että mimmi oli ruhjonut mulle  välilevypullistuman.





Ehkä mä nyt otan opista vaarin. En taida enää tähän hoitolaan tulla.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti