20. kesäkuuta 2012

Läl-läl-läl-läl-lieruu!


Mää sainki tämmösen! Ha haa! Tämä meinaa sitä, että mun blogia lukee ainakin yksi ihminen.



Liebster Blog -"palkinnon" on tarkoitus tuoda esiin pieniä blogeja ja bloggereita. Ja mulla on tämmöinen. Ja sulla ei ole. Hajoa kateuteen.

Palkinnon antaa blogille lukija, joka on jollakin tavalla tykästynyt blogiisi. (Hurjan iso kiitos Aijalle muistamisesta! Tässä sinulle <3. Yleensä kaytän sydämia joko sarkastisesta tai ironisesti mutta en tänään!) 

Palkinnon anto ja saaminen toimivat seuraavanlaisesti.
1. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
2. Kiitä tunnuksen antajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
3. Valitse viisi suosikkiblogiasi (joilla on siis alle 200 lukijaa), linkitä ne tähän ja kerro heille antamastasi palkinnosta kommentilla.
4. Toivo,että ihmiset joille annoit palkinnon, antavat sen eteenpäin omille viidelle suosikkiblogilleen.


Mä haluan muistaa Liebster Blog -palkinnolla seuraavia blogeja. In no particular order:

1) Hanna-Kaisalle kiitos ahkerasta postauksesta. Blogin ajatus on mun mielestä mahtava kaikessa yksinkertaisuudessaan, kolme valokuvaa ja kuvatekstit joka päivä. Mä tykkään kovasti katsella blogin valokuvia ihan senkin takia, että näkee, millainen sää Suomessa on. Älytöntä, mutta silti. 

2) Kreiville kiitos elokuvatarjonnan seulomisesta ja suomimisesta. Meillä on yllättävän yhtenäinen elokuvamaku, ja Kreivi osaa ilmaista hienommin mun arviointiasteikon "ihan paska", "ihan sama", "ihan jees".

3) + 4) Jenny ja Muija tuntuvat laittaneen bloginsa tauolle, mutta mä toivon, että blogit tulevat vielä telakalta takaisin. Mä olen salaa kateellinen siitä, että jotkut osaavat ja jaksavat tehdä käsillään niin kauniita asioita. Olen huono ihminen. Enkä osaa virkata.

5) Mä luulen, että tällä blogilla on jo enemmän kuin se 200 lukijaa, mutta blogi on ehdottomasti muistamisen arvoinen. Ainahan me suomalaiset ollaan jopa epäterveellisen kiinnostuneita siitä, mitä muut meistä ajattelevat. Mä koetan olla lukematta sitä, mutta kiusaus on kattava. Suosittelen Josephin blogia erityisesti turkulaisille, mutta myös kaikille finnofiileille. Täällä on sitten sitä engelskaa.

Papukaijamerkki vielä kaikille voittaneille yhdyssanojen ja pilkkusääntöjen hienosta hallinnasta! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti